01 October 2009

.::Cintakah!!! Sukakah???::.


1- Di hadapan orang yang kita cinta, hati kita akan
berdegup kencang. Tapi di hadapan orang yang kita
suka, hati kita akan gembira.

2- Di hadapan orang yang kita cinta, musim
sentiasa berbunga-bunga. Di depan orang yang kita
suka, musim itu cuma berangin sahaja.

3- Jikalau kita lihat di dalam mata orang yang
kita cinta, kita akan kaku. Tapi jika kita melihat
ke dalam mata orang yang kita suka, kita akan
tersenyum.

4- Di depan orang yang kita cinta, kita menjadi
malu. Di depan orang yg kita suka, kita akan
tunjukkan imej yang sebenar.

5- Di depan orang yang kita cinta, lidah kelu untuk
berkata-kata. Di depan orang yang kita suka, kita
akan bebas berkata apa saja.

6- Kita tidak akan merenung mata orang yang kita
cinta. Tapi kita akan selalu merenung mata orang
yang kita suka.

7- Bila orang yang kita cinta menangis, kita akn
turut jua menangis. Bila orang yang kita suka
menangis, kita akan cuba untuk membuat dia gembira.

8- Perasaan cinta bermula dari kata. Perasaan suka
bermula dari telinga. Jadi, jikalau kita berhenti
menyukai seseorang yang kita suka umpama kita
membuang telinga kita. Tapi jika cuba menutup mata
cinta berbuah menjadi airmata. Setiap orang yang
hidup akan mengalami ini dalam hidup mereka

20 comments:

misz benida said...

hebat2..
aku suko kejiwangan ini..
haha

Azrul_amigo said...

semua org dlm mood jiwang..
ak pom xtahu kenape..
bru lps raye kot~

Adjla Hafizin said...

cinta+suka=cinka.

aku jatuh cinka..wek!

ahh.mls r nk jiwang2 ni.wat aku sakit perot je..

Wan Pai said...

nice..suka ssorg lg best kot..

Azrul_amigo said...

aku pom rasenye..
dh mula menyukai seseorg..
haha..
tp,bkn menyintainya..
wekkkss..
kah3..

Adjla Hafizin said...

aku suka.
aku cinta.
aku merana.

Wan Pai said...

suke sape???hehe..

wanie said...
This comment has been removed by the author.
wanie said...

aduss..smue jiwang..
emm nk thu kesahihannye..
acu try teh...hoho..

fAhMi said...

aku suke entri ni.
rase smue perkare 2 mmg btol2 berlaku dan dekat d hati...haha.

Anonymous said...

ak suke kt ko sbnrnye jero..
da lame ak pndam
aku tau ko xsuke ak..
tp thanx sbb slame kte berkawan ko adlh kwn yg bek..
ak mmg ske kt ko..
tp ko da suke kt org len..
ak xslhkn ko..
walaupun ati aku da luke..
ak hrp ko jgnlh lukai ati org yang baru ko suke 2 cm ko da wat kt ak...

Azrul_amigo said...

wahhh..
de secret admire nie..
jap2..
anonymous nie laki ke pompuan sbenornye..
ak igtkan laki..
aduss..

okeyh fine..
bila masa plak ak luka kan hati org nie..
spjg 20thn idop ak...
org leh je yg slalu melukakn hati ak..
dan spjg 4thn kebelakang...
idop ak dh ckop merana...
dalm kehidopan ini..

Adjla Hafizin said...

hey anonymous.
ko ske jero,tp ko xprasan yg aku dh lme ske kt ko sbananye.ko letak mate kt lutut.
ko nmpak org yg ko ske je,tp ko xnmpak aku,org yg ske ko.
ko dh lukekn ati aku same la mcm ati ko yg luke sbb org yg ko ske...
tp xpe..aku dh bese kecewa sbb ko.


~wahaha..jiwang x?
luahan prasaan ni =)

Adjla Hafizin said...

jero,
aku pon ske kt ko gak..
okeh,pasni blnje aku ek?
char kuew tiau 2 bungkus tau..sayur kasi lebih..haha.

Azrul_amigo said...

wahh..
adjla luah perasaan nie..
kat blog ak plak tu..
aduyaii..
sapakah anonymous nie sbenarny eak..
misteri2!!!!!

weii..
anonymous...
org dh luah perasaan tu...
xkan syap je kot..

Azrul_amigo said...

waittt..
anonymous nie laki ke pompuan wehh???..

asal an ko adjla..
xkan ko minat kat pompuan kot..
kan terbalik dunia ni kan..

adjla..
ak pom suke ko gak..
lps nie leh blanja kfc eak..
sos lebih..
kuang3..

Anonymous said...

aku pompuan la...
alaa...
xkan ko xigt lak jero weii..
ye la..
aku sedar aku ni sape
ko kn da lame xmesej ak..

Anonymous said...

ko kn da lame buang aku dlm hidup ko jauh2..
kontek pn x..
sakit ati ak weiii

Anonymous said...

I want you to know that it doesn't matter
Where we take this road someone's gotta go
And I want you to know you couldn't have loved me better
But I want you to move on so I'm already gone
You can't make it feel right when you know that it's wrong

Azrul_amigo said...

owh ye ke dh lama xmsj..
stahu ak contact list ak nye hp..
xde pom nama anonymous...

ak xpenah buang sapa2 dlm dlm idop ak..
byk lg ruang kosong yg dpt diisi..
cume ak je yg slalu terbuang dan tersisih..

ak pom manusia biasa
de hati dn perasaan..
boleh terasa dgn sikap seseorg..

kenapa idop nie terlalu complicated..