24 October 2009

Terlena



aku xdapat tido..
.
tido pom xlena..
.
ak takut nak tido..
.
takut terlena...

p/s:maafkan aku klu ade salah dan silap selama nie dgn sesiapa pom..
jika ak te
rlena dan xbangun2!!!ampunkan aku

17 comments:

BuLaN iTu aKu said...

apa la yang awak mrepek ni
jgn la cakap macam tu

misz benida said...

aku tgok mu leno dlm wdku skni..
hahaha

Adjla Hafizin said...

cute gle gmba tu..
aku rase nk gigit pipi die.
wat beger..haha.

nk tdo,tdo jela..
nnt dh xdpt tdo,susa lak.
huhuhu.

Azrul_amigo said...

bulan:xde merepeknya..
cuma sedar akan diri sendiri...
huhu..

benida:ak tido ke td,xde la dop layan lagu je..

adjla:ko nie igt mkn je..ak dah wat sate la pipi bdk tu..

fAhMi said...

ro...
aku ampunkan salah silapmu itu...
maafkan jugak silap salahku...
sob3.

watiey said...

ak phm ape y mu cbe smpaikan..
kdgkala ak pun terpk cm2 gak.
insaf meta..
sdey plop...
huhuhu...

baby 2 comel la...hehehe

beLLa said...

besonyer ye nguap..


bermkne tol ayt kmoo..

Azrul_amigo said...

pahmi:kite dua O-0 mi..jge risau

watiey:lumrah dunia tyme gembira kite lupe DIA,tyme susah bru cari Dia..

bella:hehe,baby tu ngantok sgt tu..ayat2 tu bermakna ke??
huhu

madihahzubir said...

ak x dpt tido.osha mbntutkn hasrat!huh!

dakwat-merah said...

gano ni jerol?
berat teh..
jagan duk mintak lah...
banyak benda lg kita kena
buat ats dunia ni..

Azrul_amigo said...

kawe bereh jah..
cume gundah gulana jah..
2,3 ari ni..
byk sgt pikir kot...

faiq said...

makan la pil tido.. :)

YobSumO said...

walau aku tak kenal kau, aku maafkan kau :p

cumel nye baby tu. picit sikit.

Azrul_amigo said...

faiq:kawe xmakan pil2 nie..mudaratkan kshatan..haha

yobsumo:bereh2..tenkiu2..jgn picit pipi baby tu,tarik terus je..kenyal tu..

dakwat-merah said...

alow saing gundah gulan lgi ko??
jom g bukit jalil.lawan tak??
heehehhe
bo bo lah gundah gulana

pisey said...

dtg nak menguap kat sini.

huwaghhhh!

Azrul_amigo said...

ala pisey..
mari blog ak nk mgeuap je..
adoi..