28 September 2009

kelakor koh3..

Kisah Tiga Sahabat Dan Buah
Tak sah kalau tak share sama korang..lawak lah beb

Amat, Daud dan Budin tersesat di dalam hutan sewaktu memburu. Mereka kemudiannya ditangkap oleh sekumpulan orang asli yang merupakan cannibal.

Sewaktu dihadapkan ke ketua puak cannibal, ketua puak mengatakan
mereka tidak akan dijadikan sup dan dimakan jika mereka lepas ujian
yang akan diberikan.. Mereka dikehendaki pergi ke dalam hutan dan
mencari 10 buah yang sama jenis. Lalu mereka pun pergi la ke dalam hutan bersama2 beberapa orang asli yang akan mempastikan mereka takkan lari.

Amat kembali dan membawa 10 biji buah epal. Ketua puak cannibal itu

kemudiannya berkata ""Kamu dikehendaki menyumbat kesemua buah2 tersebutkedalam lubang bontot kamu tanpa sebarang ekspressi diwajah kamu atau kamu akan dimakan!"". Maka bermulalah sesi menyumbat buah epal ke dalamlubang bontot Amat, SATU!!! jerit semua orang-orang asli.Belum sempatepal kedua disumbat, Amat sudah menjerit kesakitan, lalu Amat diikat dan diletak dalam kawah besar untuk direbus jadi sup.

Daud pula kembali membawa 10 biji anggur. Ketua puak menerangkan
perkara yang sama kepada Daud. Daud merasa takdelah susah mana.
Dari jauh Amat daridalam kawah mendengar orang-orang asli menjerit
SATU!!! DUA!!!! TIGA!!! EMPAT!!!
LIMA!!! ENAM!!! TUJUH!!! LAPAN!!!!,
tiba-tiba Amat terdengar Daud ketawa terbahak-bahak.

Beberapa minit kemudian Daud diletakkan bersebelahan Amat dalam kawah besar.
""Weiii yang ko gelak apehal???... ko dah nak lepas tadi dah!!"" bentak Amat kepada DaudDaud jawab ""takleh tahanla beb...tengah aku relax2 sumbat anggur tiba2
Budin balik bawak durian 10 bijik""..

p/s : Kalau tak de senyuman terukir mmg korang hati batu la..

7 comments:

Wan Pai said...

wahahaha..

misz benida said...

bngong...
mmg xlpas la buoh drian gak...
hahaha

misz benida said...

kalo aku,aku ngis tgok budin...
sbb aku tau die akn derita..
n mmg sah2 xlpas...
huahahaha

AdjLa said...

kalo aku jd org asli 2,
aku dh gelak tbahak2 dh tgok si budin bwk durian.
mmg kaw gle r kalo nk sumbat kt bontot.cm nk parut klape je..
hahahahak!

nazatul shima said...

hahaha..
klo ak jadi budin,ak bkak dulu durian,pastu amik bijik die..haha..

AdjLa said...

eh nazatul shima,
bijik durian 2 pon besa pe..
baek ko amek isi drian je..
lembut..konfem r lepas.haha.

Azrul_amigo said...

haha..
ak pom xtahu ape kesudahanya ngan si budin..
mati tragis kot..
kah3..