04 March 2009

Lelaki Vs Perempuan...

Lelaki:
1. Pandu ke bank, parking dan berjalan ke mesin ATM
2. Masukkan card
3. Tekan number PIN dan jumlah yang dikehendaki
4. Ambil duit, card dan receipt

wanita:
1. Pandu ke bank
2. Matikan enjin kereta
3. Perhatikan makeup di muka melalui cermin pemandu
4. Semburkan minyak wangi
5. Sikat rambut dan berjalan ke mesin ATM
6. Mencari Kad ATM di dalam beg tangan
7. Masukkan kad ATM
8. Mencari nombor PIN ATm dekat celah penyepit rambut dalam beg tangan
9. Tekan nombor PIN
10. Membaca arahan ATM selama hampir 2 minit
11. Tekan "Batal"
12. Tekan sekali lagi nombor PIN
13. Tekan "Batal" sekali lagi
14. Telefon suami atau pakwe untuk bertanya nombor PIN yang betul
15. Tekan nombor PIN yang betul dan periksa baki duit yang tinggal
16. Masukkan jumlah yang dikehendaki
17. Tekan "Salah"
18. Masukkan jumlah yang agak besar
19. Tekan "Salah" sekali lagi
20. Masukkan jumlah yang lagi besar
21. Keluarkan dan amik duit dari mesin ATM
22. Masuk ke dalam kereta
23. Periksa makeup di muka sekali lagi
24. Mencari kunci kereta dalam beg tangan
25. Hidupkan enjin kereta
26. Jalankan kereta.
27. Berhenti tiba-tiba
28. Pergi balik ke mesin ATM
29. Ambil Kad yang tertinggal dan resit.
30. Masuk kembali ke kereta
31. Letakkan kad ATM di atas Dashboard
32. Buang resit atas jalan
33. Tengok dekat cermin pemandu
34. Perika makeup sekali lagi
35. Membetul-betulkan rambut
36. Masukkan gear kereta untuk reverse (undur)
37. Brek mengejut lagi
38. Masukkan gear kereta ke depan sebab tersilap tadi
39. Memandu lebih kurang 3 km
40. Baru teringat nak lepaskan hand brake..

5 comments:

aZiZuL HaFiZ said...

hahaha,...
bnyk gler yg gurlnye..
cmni diorg mng la..
wakakakakakakkakaka..=D

Azrul_amigo said...

hahaaha...
ye la kot...
wawahahhaa...
xbg mng kan merajuk lak...

madihahzubir said...

hohoho...kutuk mengutuk wanita blaku d sini..ak dtg!!!ak xde pn nk sedot duit wt step bjela2 cm ko list 2...xd mkne!laki lg lmbt g sedot duit...ak byk kali mglami prstw laki lg lme sedot duit..huaa...panas ati ak tgg dia sedot..rp2nye duit xd dlm bank..gtai sgt nk sedot spe suh!

Azrul_amigo said...

haha...
tu silap die r...
dh wet xde nk sedut gak...
papepom...
korang pikir la sendiri...

wanie said...

perrhh..giler r...
btol ke brlaku cm2..
emm rse2 xpom...
myb ade..tp xsemue ekk..
spe pompuan cm2 mmg sengal lorr..
ish...
btol ckp madi..lki pom sedut duit lme...
sbb xde duit kt dlm 2..
tp act je lbih knon2 ad..
nk cver...hahhaha..
i'm juz joking around..
jgn mare...