07 March 2009

Kalau lelaki handsome pendiam
Perempuan akan cakap: woow, cool gila...
kalau lelaki tak handsome pendiam
Perempuan akan cakap: eh perasan bagus...


kalau lelaki handsome berbuat jahat
Perempuan akan kata: nobody's perfect

kalau lelaki tak handsome berbuat jahat
perempuan akan cakap: memang.... muka pun macam pecah rumah!


kalau lelaki handsome menolong perempuan yang diganggu
perempuan akan cakap: wah.. machonya.. macam hero filem!

kalau lelaki tak handsome menolong perempuan yang diganggu
Perempuan akan kata: entah2 kawan dia...


kalau lelaki handsome dapat perempuan cantik
perempuan akan kata: sepadan sangat...
kalau lelaki tak handsome dapat perempuan cantik
perempuan akan kata: mesti kena bomoh perempuan itu!


kalau lelaki handsome ditinggal kekasih
perempuan akan kata: jangan sedih, kan saya ada..

kalau lelaki tak handsome ditinggal kekasih
perempuan akan kata:...(terdiam, tapi telunjuknya
meliuk-liuk dari atas ke bawah, patutlah, tengok saja luarannya)...


kalau lelaki handsome penyayang binatang
perempuan akan cakap: perasaannya halus...penuh kasih sayang

kalau lelaki tak handsome penyayang binatang
perempuan akan cakap: sesama keluarga memang harus menyayangi...


kalau lelaki handsome bawa BMW
perempuan akan cakap: matching... hebat luar dalam

kalau lelaki tak handsome bawa BMW
perempuan akan cakap: bang, bosnya mana?...


kalau lelaki handsome tak mahu bergambar
perempuan akan cakap: pasti takut kalau-kalau gambarnya tersebar

kalau lelaki tak handsome tak mahu bergambar
perempuan akan kata: tak sanggup melihat hasilnya ya?...


kalau lelaki handsome menuang air ke gelas perempuan
perempuan akan cakap:ini barulah lelaki gentlemen

kalau lelaki tak handsome menuang air ke gelas perempuan
perempuan akan cakap: naluri pembantu, memang begitu....


kalau lelaki handsome bersedih hati
perempuan akan cakap: let me be your shoulder to cry on
kalau lelaki tak handsome bersedih hati
perempuan akan kata: kuat nangis!! lelaki ke bukan ni?


p/s: patut ke dorg nie ???
kesian la 'mereka' nie..hikhik

21 comments:

fAhMi said...

aku rjin baco dh hok ni...haha.btol ke ni para pompuan sekalian?hu3...

~nEeYsA~ said...

hahha...
x sume pompuan cm2 la...

wanie said...

wanie pom rjin bce ni..
emm xsemue cm 2 la..
jgn krn nila setitik..rosak susu 1 belanga..huhuhu..

Azrul_amigo said...

haha...
wat rugi je susu stu belanga tu...
drpd wat masuk nila...
lebih baek taruk sirap ke...
leh jadi bandung...
wawahahaha...

wanie said...

alamk..
bndung...
uish..sdp 2...
nyum2...
dahage la plop..
kmoo la ni sbut..
huhu...

jp2..
asl ni..jiwa jer skng ni..
alelele..cian..dy..
huhu

oVeR^_^DrEaMs said...

xbest la tarok sirap... baek tarok jagung... xpon pandan... pergh... kene lak ngan cincau.. huhu..

hahaha.. tol2.. walaupon aku golongan org hensem, tp pompan mmg cam2... aku taula.. sbb akk aku mmg slalu camtuh..

Azrul_amigo said...

fathi byak pengalaman tu...
kite sama ...
hensem tp pompuan tetap mcm tu...
wawahahaha...

wanie said...

hensem ke?
kihkih...
kidding...

Azrul_amigo said...

fahti je la yg hensem...
kite xhensem pom...
xnak la angkat bakul...
nnt kne kutuk je...
wahaahha...

madihahzubir said...

laki ensem???hurmm...no komen!













pstt>>ak budak baek.hikhik.

Azrul_amigo said...

baek la sangat ko madie...
hekleh...
klu nk tgok laki hensem ade kat JRT(Jejaka Romantik Terpinggir) dlm fs tu..
wahahaaha...

madihahzubir said...

jejaka romantik terpinggir???urgghhh...pehal la nme dia cm wt ak tgelak ni...hurrmm....mcm2 la mnusia ni..mkin ari mkin toing..hahahaha!

wanie said...

hahaha..
klu kmoo rse dri kmoo encem..
so,encem la...
ykin ngn dri...
hdup kne cnfident..

madi baekk?
ish mmg baek pom..
semue org thu..
hikhik..

madihahzubir said...

wani???betol ke wani ni???x pnh2 wani puji org ni...aneh.hurrmm...hakikat y tmktub dlm kehidupn ni...sy budak baek.hakhakhak.ini seriyes...lalala!

Azrul_amigo said...

wanie puji de makne tu...
ade udang di sebalik meee...

wanie said...

emm rse2 cm btol jew pe yg jero ktakn 2..sori r madi..
honestly..
i want some reward lorr..
ahhha..

madihahzubir said...

wani nk reward??huh!wani pgune maxis kn??hurmm..topup byk2 tiap bulan nt dpt la mata reward..gud luck!

wanie said...

hahaha..
aar mxs..
emm btol jgk ekk..
lme xreward..
hikhik..thnx g taw..
wah bnyk rse nye sbb da peram lme reward 2..
mmmuuuahhh madi..!!!

madihahzubir said...

hah!org pny reward xpnh byk..ciput sll sb asyik tebus je..mxs penipu!beralih la pd celcom...hahaha!

wanie said...

perhhh..
rjin gler kot tabus bnde 2..
mls lo wanie..
huhuhu..

madihahzubir said...

hohoho..besa la ngh sesak2 2..tebus la!hakhakhak!