31 December 2010

Give me some space..

2010 bakal melabuhkan tirainya malam ini,pagi esok pastinya 2011 menjelma dengan semangat baru,azam baru dan kekuatan baru.bagi aku diakhir2 penghujung tahun 2010 ini pelbagai peristiwa saat2 genting melanda,masa2 memeritkan dan menyeksakan muncul secara tiba,di saat menantikan kemunculan tahun baru

yang pastinya,tahun 2011 pastinya tahun yang sukar bagi aku,perubahan drastik dan ketara pasti berlaku,sebelum itu aku nk minta maaf kepada semua jika berlaku perkara2 yang tidak diingin berlaku dimasa lepas atau bakal mendatang,cuma satu je permintaan aku,supaya memahami dengan keadaan dan situasi yang berlaku terhadap diri aku.

aku tak mampu untuk menceritakan permasalahan yang berlaku,biarlah semuanya diselesaikan sendiri secara berperingkat,aku tahu semua tu pastinya sukar,hanya magik keajaiban sahaja mampu melakukannya.Insyaallah
walaupun perit semuanya harus ditempuhikan.

Papepom,selamat menempuhi tahun baru kepada anda semua..


give me sunshine..
give me some rain..
give me another chance..
so i wanna grow up once again..

p/s:tabahlah wahai hati...tuhan tu maha penyayang

1 comment:

Silent said...

gud luck bro. buku baru perlu catatan baru.pilih sendiri nk kalerkan ngan kaler ape.hohoho.hepi new year!